4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál! | Diéta és Fitnesz

Bemelegítés zsírégető. Milyen eszközökre lesz szükségünk?

bemelegítés zsírégető pomeráninak le kell fogynia

Pörögjünk fel! A Tabata bemelegítés zsírégető — amely egy magas intenzitású intervall tréning — 20 bemelegítés zsírégető közel maximális intenzitású edzésmunka és 10 másodperces pihenőszakaszok váltják egymást 8 körben, azaz összesen 4 percen keresztül.

Természetesen nem csupán 4 percig tarthat az edzés, hiszen több Tabata-kört is végezhetünk: a kezdők indítsanak Tabata-körrel, bemelegítés zsírégető hétről hétre szép fokozatosan vigyék fel körig.

bemelegítés zsírégető szükségem van a fogyás segítségére

Egy-egy nagy kör között tartsunk perc teljes pihenőt. Így áll össze az intenzív otthoni zsírégető edzés, amelyben az anyagcsere-pörgető gyakorlatok mellett erősítő elemek is helyet kapnak.

Egy pár kézi súlyzó vagy 2 db vízzel teli műanyag palack Szőnyeg vagy polifoam Hogyan végezzük?

  • Írta: K G Ezekkel a gyakorlatokkal garantáltan nem lesz gond a nyári bikini alak elérése.
  • Legjobb zsírégető bemelegítés. Érezzük jól magunkat!

Az alábbiakban 8 gyakorlatot javaslunk, ezekből áll össze az otthoni zsírégető edzés. Néhány perc könnyű bemelegítés után kezdjük az 1.

15 PERC GYILKOS BELSŐ COMB EDZÉS

Ha mindegyiken végigmentünk, akkor vagy nyújtsunk le, vagy perc teljes pihenő után vágjunk bele a következő Tabata-körbe. Helyben futás magas térdemeléssel Fotó: Shutterstock Lendületesen, tempósan végezzük, közben mozgassuk a karunkat is.

bemelegítés zsírégető paragard iud eltávolítás fogyás után

Tricepszerősítés Fotó: Shutterstock Fogjunk meg egy-egy kézi súlyzót, majd nyújtsuk a karunkat a fejünk fölé. A könyökünk behajlításával engedjük le a súlyzókat hátra úgy, hogy közben a felkarunkat tartsuk szorosan a fejünk, fülünk mellett.

bemelegítés zsírégető egy hét alatt elveszíti a hát alsó részét

Utána emeljük vissza a súlyzókat a fejünk fölé. Tempósan, lendületesen végezzük a gyakorlatot. Kitörés súlyzóval Fotó: Shutterstock Fogjunk meg egy-egy kézi súlyzót, majd váltott lábbal végezzünk kitöréseket előre.

bemelegítés zsírégető egy hét alatt fogyókúra

Figyeljünk oda a helyes kivitelezésre: a térdünk ne lendüljön a bokánk vonala elé! Páros lábú lábleengedés Fotó: Shutterstock A kiindulóhelyzet hanyatt fekvés, a lábainkat kinyújtva — vagy egy kissé behajlítva — emeljük fel, szükség szerint a kezekkel támaszkodjunk meg a derék alatt.

  • Önmagukban is végezhetők, de ha szoktál futni, akár előtte, bemelegítésként is alkalmazhatod őket.
  • Bemelegítés, zsírégetés, HIIT Szuper zsírégető mód

Fekvőtámasz Fotó: Shutterstock Akinek még nehéz a hagyományos változatot elvégeznie, az tegye le a térdeit a talajra, és csinálja a könnyített bemelegítés zsírégető. Inkább csináljunk kevesebbet a karhajlítás-nyújtásbólde szabályosan és odafigyelve, mint többet, de sietve és kapkodva.